Gona

Skön dag

Kategori: Allmänt

Heej!
Hoppas ni mår bra! Själv mår jag götttt, men är HELT DÖD!! Lunch & shopping på stan. Hittade min utspringsklänning wohooo!! Fan va gött shopping satt faktist, behövdes! Massa fester nu i maj ju hihi ;P
Efter det blev det träning, jag och Nina tog kål på varan..pushade och pushade..men i slutet när vi skulle strecha så kom barnen i oss fram och vi HAHAAH ehh..lekte lite för mycket med alla grejor hahaha..Jajaaaa efter det tog vi en lång promis i stan i den friska luften haha..
Kom hem och hoppade i duschen sen epilerade jag benen..PAAAAAAAAIN!!! Hade inte rört dom på typ 3 månader så ja kände att det var dax fan haha..Pedikyr, manikyr och ansiktsmask och nu sitter jag här =) Ska strax ta o lägga mig, först ska jag bara ringa ett samtal nananana pussssss o godnatt!!

PS. Taaack för alla fina kommentarer, svarar på dom imon!! Love <3


bääästaste bästa haha..så jääääkla skön!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: