Gona

Prag - Bokat!

Kategori: Allmänt

Hej!!
Hoppas ni mår bra. Själv mår jag underbart men jag är helt död! Herregud va jag pusha mig själv på träningen idag!! Förut var ja så slö och tänkte äähh skitsamma jag drar hem men nu jävlar tänker jag istället komigen nu lägger på lite mer kilon på benpress eller whatever det nu är haha..Grym grym, får ge mig själv lite cred hihi ;)
Kom hem åt och tog en skön dusch. Skulle egentligen gå på bio eller hitta på nått annat skoj med gänget nu men jag orkade verkligen inte, känner för o mysa hemma idag. Göra allt sånt som man behöver göra ibland ni vet..noppra ögonbrynen, epilera benen, hårinpackning och grejor..Jag är ju trots allt en tjej, även fast jag glömmer det ibland haha..

Just nu sitter jag iallafall och tittar lite flygbiljetter o grejor på datorn. Hääärlig resa commin' up in june :)
Påtal om resooooooor så ÄR PRAG NU BOKAT!!! Ska bli så himla roligt!!! 14-19 Maj.





















Fyyyfan va det ska festas!!! ;D
Hörs senare, kisses!

Kommentarer

  • dafina säger:

    VI SKA TILL PRAG IDAG :D

    2010-04-18 | 09:35:43
  • GONA säger:

    SV Dafina: Jasså!? Fan va kul! Du får berätta hur det var sen :D puss

    2010-04-21 | 23:18:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: