Gona

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Gooodkväll!
Va händer? Här händer inte mycket alls, håller typ på o somna sittandes så ska strax lägga mig..
Idag har jag vart ute på språng hela dagen typ, från 1 till 21..tränade som en åsna i nästan två timmar också..men jag måste erkänna att jag rådiggar känslan efteråt!
När jag kom hem blev det en alldeles för sen middag, ett långt bad, fönat håret o grejor och bara segat vid datorn.
Förresten!! Har hittat en ny metod att ta mig upp på morgonen! Persiennerna såklaaaart. Tar upp dom innan jag lägger mig o så vaknar jag av solen ist för den jobbiga alarmsignalen! Woho skitsmart haha..
Jaja imon efter skolan blir det antagligen fika och plugg på någon uteservering och sen blire håårdträning! Det gillar vi =)
Nu ska jag packa ner väskan och borsta tänderna sen blir det sängen för min del!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: