Gona

My thursday night..

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla påskkärringar där uuute!
Det är väl påsk idag? Såg att nån hette Glad Påsk på bookface så jag utgår från det haha, har absolut ingen koll på sånt..
Iallafaaaall..hoppas ni mår bra för jag mår götttgöttt! Vi hade sjuuukt skoj igår! Mina fötter dööödade mig men inte satte jag mig ner för det, dansade IHJÄL mig som vanligt haha och vi skrattade även IHJÄL oss.
Vi började me en drink på Vasastan sen gick vi vidare till Nivå där John Dahlbäck var på besök. Vi gick upp dit i typ 5 minuter, tog kort på han och stack ner till nedervåningen igen, det var fan rena rama bastun!! Gick liksom inte och andas där..Om det vorre nån annan så skulle vi ju självklart placera oss längst fram men vafan..Dahlbäck verkligen..nä tro fan att ja Inte ska trängas som en wiggie för han haha..
Måste förresten erkänna att jag är fööör into RnB nowadays..tycker det är SÅÅÅÅÅÅ mkt roligare att gå ut o dansa till RnB än till house!! Konstigt nog, för förut tyckte jag det var såååå kul och festa till house? Nu ville jag fan bara hålla mig på nedervåningen (där det var mixat, men mer Rnb) haha.

Jajaja, bilder kommer iallafall senare och då svarar jag även på kommentarerna :)

Nu måste jag strax upp och fixa fruuuukost. Har vart uppe sen 11 men bara legat här i sängen med datorn och nu börjar magen skriiika efter mat så ja, nu: BREAKFAST-TIME!!
Hörs sen, PUSS!


Nina och jag ute på äventyr för någon vecka sen..HAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: