Gona

Lycka!

Kategori: Allmänt

älskar älskar älskar sånna här dagar. sånna dagar när ingenting kan få bort leéndet från ens ansikte. när jag gick där i solen med brillorna på och maxvolym i ipoden så kände jag en ren lycka inom mig. idag var en sån där dag där allt går precis som man vill! har så mycket att se fram emot, så mycket att tagga inför. livet är så underbart, hur kan man inte älska det? lyckorus. orkar inte vänta mer, imon ska jag söka till skolan i USA! Tänk att lilla jag ska flytta till Los Angeles om några månader!!! Gona..barnsliga Gona ska flytta till ett helt annat land i en helt annan världsdel! Gud va pirrigt det känns. Pirrigt och JÄÄÄVLIGT bra. Åhh va jag längtar. Men jag kommer sakna min familj så otroligt mycket, det kommer bli himla tufft men jag är stark, jag tror på mig själv I CAN DO IT. Mina underbara vänner också såklart. Ska tvinga alla komma ner o hälsa på hela tiden!!
Jaja nog om det nu, ville bara upplysa er om att jag mår så jäkla bra idag. Allt rullar på som det ska!
Och jag vill inte att denna dagen ska ta slut riktigt än så nu väntar jag på att bli hämtad, vi ska iväg och typ..ehh kolla på solnedgången..lr nått haha puss ♥


åhhhh ja vill vill vill också sitta vid en straaaaand nu!


Kommentarer

  • Agnesa säger:

    Åh jag vill också flytta till L.A efter gymnasiet! Vad heter skolan du ska söka in på? :)

    2010-04-14 | 00:25:31
    Bloggadress: http://abekteshii.blogg.se/
  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    När du flyttar till LA, kanske du träffar din dröm man där och ni kan sitta och kolla på solnedgången tsm :p

    2010-04-14 | 18:06:27
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/
  • yllkaa säger:

    I know the feeling:). Hoppas det går bra i LA

    2010-04-17 | 00:33:58
    Bloggadress: http://yllkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: