Gona

Härlig söndag

Kategori: Allmänt

Tjenix penix! Haha..Hur mår mina söta små kära gulliga älskade läsare? Don't get ahead of yourselves, jag skojade bara haha ;P
Näää men jag mår uuutmärkt förutom att jag numera har en extreeem träningsvärk!!! Stod och tittade på A double shot at love när jag gick på rullbandet idag så jag glömde helt bort mig och gick i typ 40 minuter utan att känna av det!! Vanligtvis brukar ja va död vid 30..Sen körde jag massa rygg och axlar idag. Kände att lår/rumpa/mage fick vila idag.
Kom hem och lagade korv straganoff till mig själv..MUUUMS! En av mina favoriter..minns hur glada jag och Shabbu blev varje gång vi fick det i bamba i Hjällboskolan HAHA skuttade av gläjde, bokstavligen.
Jaja nu har jag iallafall precis kommit ut från duschen och smörjt in mig o klätt på mig o allt sånt där, ska föna håret o grejor och sen ska vi iväg och röka vattenpipa och spela fotboll med gangbang som vanligt haha..Typ blivit våra nya grej ju, lira boll o röka pipa haha..
Iaf, svarar på kommentarer när jag kommer hem. Ha en fin söndag! PUSS


Jag & Tyson för någon dag sen..

Kommentarer

  • Ilaf säger:

    Du är jätte vacker! Sjukt fina drag.

    2010-04-18 | 17:44:03
    Bloggadress: http://catwalkiscalling.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    HAHAH korv straganoff!! åååh mums på dt

    2010-04-19 | 00:33:42
  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    hahahaha kmr ihåg att i hjällbo skolan fick vi bara ett viss antal nummmer av maten, tex som pankakan fick man bara tre styck om jag kmr ihåg rätt, hahahaha fan va mobbade vi var :p

    2010-04-19 | 20:22:20
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: