Gona

HAHAHA otursdag..

Kategori: Allmänt

Tjaaaaaaa! Händer?
Kom hem nyss efter en mucho grande rolig kväll HAHAHA..aasså det har INTE vart min dag hahahaha..
Först hände en psykooooosgrej här hemma o alla hade panik o hoppa på sängarna ja vet inte vaaad hahahaha sen inte nog me att ja grät av panik o rädsla (HAHA ja e riktig chicken) så iallafall går ja ut till parkeringen och så åker vi iväg cruzar så, så ska Moe parkera bilen ute på gängets nya plats HAHA så trodde jag att vi skulle ut innan han skulle köra in i parkeringen HAHAHA sååå ja öppnar dörren och märker inte att bilen fortfarande åker o han märker inte att ja öppnar dörren så ja sätter ut min fot o verkligen känner av hur hjulet kör på min fot HAHAHA ja dör min sko snea helt skrek som en javetintevaad hahahaha så stannar dom o ja sätter mig ner på marken o alla springer ut från bilen HAHAHAHA ja döör när ja tänker på det, hade så fucking oooont ovanför hälen där ni vet skelettet fyyyfan! orka bli överkörd av en bil vafan hahaha..Nä som ni märker är ja iallafall glad även fast ja vart me om lite för många sjuka grejer hela dagen idag o det är ju götttt..tar allt ont me ett leénde på läpparna haha..
Nej nu orkar ja inte mer, känner att det här inlägget kmr bli föööör flummigt om ja fortsätter..
Ska byta om o sedan sitta vid datorn halva natten som vanligt haha..imon hoppas vi på soooool då blir det en braaaaa dag =))
Godnattttttpuss!


I brist på bilder..

Kommentarer

  • N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE säger:

    "orka bli överkörd av en bil vafan hahaha." HAAHHAHAHAHAH där gjorde du precis min morgon ja skrattar för mig själv här hahahahaha

    2010-04-09 | 09:27:24
    Bloggadress: http://taz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: