Gona

HAAAAAAAHAHA

Kategori: Allmänt

Nej nej asså NEJ! Hahahaha det är OFFICIELLT min otursvecka!!!!
Hahahahaha ja dör..vi stod ett helt stort häng på typ 11-12 pers samlade och skulle vänta på fler som skulle komma, så ska jag o Arian skoja till det som vanligt, så han börja gå mot mig fort och ja sprang baklänges och ja skulle säga "ååååå kolla ja springer baklänges o du..." så skriker han "AKTA AKTA!!" o KABOMMMMMMMM jag snubblar över trotoarkanten och ramlar PAPPAMMM baklänges HAHAHAH asså verkligen BOM så fullfart bakåt på marken!!! Det va biiiigtime tur att ja hade luva så jag inte slog i huvudet hahahaha asså ja ba låg kvar där o höll på o dööö av skratt. Det var sååå typiskt att dt inte ens va pinsamt liksom hahahaha my gosh jag måste verkligen vara stans klantigaste.
aaaa iallafall, annars så kom ja typ hem för en stunds sen efter en jääääkla massa skratt o streetfight..var helt hyper o rastlös idag så ja kunde knappt sitta still haha..Jaja roligt som fan var det iallafall..
Meeeen bilder får ni faktist senare, måste återställa mig först..HAHA hörs snart pussss


yea..that's me..


Update: skitsaaaaaaamma, börja plötsligt få psykoooosont i ryggen så sängen kallar, blir filmmyyyyyys med mig själv o sååå..bilder & kommentarer imon. KISSES

Kommentarer


Kommentera inlägget här: