Gona

Crazy me..

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Hur mår ni denna soliga dag? Jag mår underbart! Är på mitt flumhumör haha..Kan mycket väl bero på för lite sömn, la mig inte förräns typ 6 igår HAHA skitkul menmen inte lika kul när jag skulle upp imorse innan 12 o ringa ett samtal. Tänkte lägga mig igen men orkar inte missa hela dagen så jag gick upp och mamma stack iväg så jag har stått och lagat pannkakor till mig och lillebror. HAHA och så har jag stått och sjungt och dansat som en galning för honom, imiterat folk och bara vart Gona liksom..sjuk som jag kan vara ibland haha..Han ba "EJ du bodde gå titta om du mår bra" ändå skrattar han ihjäl sig åt mig..Och för någon dag sen när jag var på flumhumör och stod och gjorde konstiga uppträdanden framför båda mina bröder så satt min storebror och ba titta på mig skitlänge o så sa han ba "Tänk om någon såg dig just nu :S" och jag ba HAHA "Vadådå!? Dom skulle sagt ÅÅHH VEM ÄR HON TJEJEN, VÄRSTA SKÖN VILL BLI HENNES VÄN!" hahaha NOT TRUE..om någon skulle se mig hur jag kan bete mig me mina bröder ibland så skulle dom tro att jag är psyko som behöver BIG TIME hjälp. Hahaha måste hitta en man som är lika sjuk och barnslig då så vi går ihop liksom, för jag tänker fan inte ändra på mig haha..

Jaja, iallafall nu tänkte jag hoppa in o ta mig ett sköööönt bad sen ska jag nog ut på äventyr med Nina. Det är sooool så glajjorna åker på WOHOO!!

Kommentarer

  • albanaaa säger:

    hahahaa ja vet va du menar hahaha psykooo..Grymt att du e tillbaka, du har varit saknad!!! Te duaaa

    2010-04-07 | 22:49:12
  • linda säger:

    från h&m för 199:- på underkläderavdl. kram! :D

    2010-04-07 | 23:55:11
    Bloggadress: http://inlindashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här: