Gona

A person..

Kategori: Allmänt

En person som man kan prata med om allt. En person som förstår. Som inte dömmer. Som inte ser chockad ut och tycker att du är knäpp vad du än säger. En person som vet vad som krävs för att få mig att leé när jag är riktigt ledsen. En sån person skulle jag behöva då och då. En person som framförallt förstår mig.
Fan va jag hatar mig själv för att jag är så kall ibland. Jag vill verkligen utveckla mina band till vissa människor i mitt liv men jag är så ovan att jag inte ens vet hur man gör. Men jag önskar ingenting mer. Jag tror helt enkelt att jag är för rädd att bli sviken, hur sjukt dt än låter..

Får inte bli för känslig i bloggen, känner att dt börjar bli för mycket sånt gayigt nu för tiden haha..nu blire strax läggdax här, godnatt!

Kommentarer

  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    hahahaha, ibland körde vi den att det var min tvilling inte jag som tog maten. jepp jag har gått i hjällboskolan, men bara i ett år, men det var sjuka tider det :p

    2010-04-22 | 18:54:15
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/
  • S,A säger:

    Fint skrivet, stämmer in väldigt bra:)

    Fin blogg, o du är väldigt fin du med:)!

    Fortsätt så, o skit i vad andra säger. Du lever endast för dig själv, för din egna lycka.

    Kram S.

    2010-04-25 | 19:54:01
  • GONA säger:

    SV S,A: Tack så jättemkt!! Va glad jag blir! Vi behöver fler sånna här människor som du i denna värld! Som uppmuntrar och sätter ett leénde på andras läppar bara sådär =)

    & bra sagt, dt precis så jag försöker tänka! Kram på dig

    2010-04-26 | 14:23:57
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: