Gona

What a night..

Kategori: Allmänt

Helloooooooooooo! Yes ja e på strålande humör! Tack vare my love som stack för en stunds sen hahaha.
Idag var jag på min körskola och betalade allting så nu är det bara att börja vroom vrooom HAHA.
Efter att ha gjort det och trippat runt på stan en stund med mamsen och syrran så ringde Nina och var i närheten så jag lämnade mina kära och gick till Nina, vi fikade, gick igenom mina körkortböcker, tjötade en massor och avslutade det hela med en lång promenad på stan. Kom fram till en sak som låter sjuuuukt kul, hon ska bara se om det går o fixa. Wuhu ja kommer må så jäkla bra ifall det är möjligt!
Iallafall sen var det hem och tråka..hade tänkt och verkligen plugga ikväll men såklart får jag ett mess av Itman som ville att jag skulle komma över och kolla på Idol, men jag fick henne och komma hit istället hoho. Vi kollade på Idol sen skulle vi leta efter mitt CV vilket resulterade i att det låg massa papper på golvet och Itman klädde ut sig till en nerd och vi tog bilder hahahaha fyfan. Sen envisades hon om att hon skulle måla mig till Classy-girl och ta kort, ja kan säga att jag blev allt annat än classy HAHAHAHAHA. När vi hade målat klart varan satte vi på webben för våra närmaste och alla höll på o dö och frågade ifall vi hade något liv hahahaha nej såklart, vi är ju nolifers! Jävligt sexiga sådanna HAHAHA. Jag dör så kul det var. Tara var ändå bäst, hon hade ingen webb men man kunde ju höra henne och vi höll på o pissa på oss av hur mkt och hur fult hon skratta HAHAHAHA we love u girl.

Iallafall, pictures tomorrow man, jag måste fan läsa lite psykologi nu innan jag lägger mig haha..




Två bilder från dagen iallafall..från kvällen får ni imorgon som sagt :)

Pictureeeeees




hahaha leker söt...





skööönaste HAHAHA
Tyvärr får ni inte se resten av bilderna..dom kan vara ganska förolämpande mot vissa HAHAHAHA....


Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: