Gona

Hello mate

Kategori: Allmänt

Igår:







Sol, vind & vatten. Typ. Det var fint väder så vi åt glass vid hamnen, myyys. Alla råkade ha på sig sina vita converse också, det var lite coolt, bara lite höhö.


Jag lämnade in ansökan om Körkortstillståndet! (Därför jag var hos optikern, jag är alltså INTE blind eller i riskzonen att bli blind) Wihuu snart är det dax..Nu måste jag bara invänta godkännandet, ska ta 2-4 veckor (hoppas jag!!!)




Var på Ginas VIP-kväll med flickorna där man fick 20% på hela sortimentet och dricka god cider (hahahaha).
Långpromenad as well, kuligt.


Och egenkär som jag är så kollade jag upp mig själv på 118118. Yes, ja blev nöjd med mitt svar, det där är ju verkligen jag hihi.

Idag:

Körskolan. Mattestugan. Träning. No pictures!
Nu är jag ute från duschen och försöker få mig själv att gå upp o klä på mig!! Gymmade i en timme och det var sköööönt. Vad som var skönare var att gå i regnet efteråt, regn har aldrig kännts sådär gött som då! Får försöka gymma varje dag nu då mitt gymkort går ut den 19 september, sadness :'( haha not. ALDRIG MERA FRISKIS!! Har haft kort i skitstället i två år nu förfan, dax o byta!!

Pratade med pappsen tidigare också, han fixar körkortet till mig. Jag satte upp ett mål till mig själv, klarar jag inte av körkortet i januari så ska jag lämna tillbaka varenda mynt som han betalar för mitt körkort och han måste ta emot, klarar jag det så ja, då är det ju bara till att hurra!

Läste min vän Ninas blogg precis där hon skrev om stressen man har den här hösten. Jag måste verkligen hålla med!!!
Skola, plugga, träna (självförsvarskurs + gym), övningsköra (+ plugga teori) och jobba. Hur ska det här gå egentligen? Äh får bara pusha mig själv extremt mycket den här hösten så jag kan njuta mer av livet till våren. Även fast jag gillar mina kurser i skolan MYCKET mer nu än dom jag kommer ha till våren (Naturkunskap B for fuck's sakeeeeeee) Jaja, nu ska jag inte klaga utan nu ska jag klä på mig, föna mitt hår, måla mina naglar och sova riktigt riktigt götttttttt. Love u guys!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men du kan gå till gymmet kristinastad, den ligger i gamlestan och är mkt nära hjällbo, jag tror oxå att den är den största gymmet i göte :D

    2009-09-03 | 11:30:27
  • Mia säger:

    hahaha körkort... d e kul o köra :) borde också fixa det... anywho pizza snart unga dam snart snart

    puss

    2009-09-03 | 11:48:35
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Linda säger:

    Fick du shoppat mycket på gina tricot? :)

    svar: Ja det kommer bli värt att frysa i dem. HAHA. Eller hur, du kanske får skit mycket plugg :O har inte inte projekt ? :D! Jag ska ta o kämpa, 2-an är jobbig :( enligt människor på skolan .. haha! kramar

    2009-09-03 | 17:52:04
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jasså!? Fan, det låter som en bra idée faktist! Får se om jag kan få med en av mina vänner bara, så jäkla tråkigt o gymma själv alltså haha..men TACK för tipset!! Kram

    2009-09-12 | 15:23:00
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: