Gona

Fullt upp imon!

Kategori: Allmänt

Hej igen! Vad gör ni? Själv sitter jag och pluggar lite på mina körkortsböcker har nämligen min första körlektion imorgon och jag vill ju vara lite förberedd, åh gud va jag längtar :D Hoppas det går bra..jag var ju riktigt grym på o köra bil i Kosovo men här vet man aldrig hehe..Får helt enkelt hålla tummarna hoho :)

Imorgon ska jag även på möte med Polhems rektor 08.00!!! Funderar nämligen väldigt mycket på att byta..och ja, ja vet det har gått två år lalala men shut up det är väl jag själv som vet bäst ifall jag vill byta eller inte haha. Orkar inte höra allas åsikter eftersom det är ganska irriterande då man verkligen inte bryr sig hehe..Yes, that's me, bestämmer jag mig för något så kan du snacka nackdelar med mig hela dagen, du kan inte ändra mitt beslut. Självklart är jag öppen för förslag och kollar själv upp fördelar och nackdelar innan jag bestämmer mig för någonting men när jag väl bestämt mig då jävlar kommer ingenting i min väg haha. Fast nu menar jag inte att jag bestämt mig än, jag funderar fortfrande..får se om det ens är möjligt, ledig plats finns det men våra kurser kanske krockar..
Iallafall, detta innebär alltså att jag ska vakna galet tidigt imorgon, jag som brukar ha sovmorgon på onsdagar :( äh har ändå sovmorgon på torsdag :D
Ska träffa Nina på Nordstan 7.30(!!) hon ska följa med, fast hon börjar inte förrens 10 så efter mötet ska vi chilla. Klockan 11 ska jag träffa Sanet i skolan och vi ska skriva färdigt vår projektplan. Klockan 2 har vi klassmöte angående vår klassresa till våren..Och klockan 4 KÖÖÖÖRLEKTION :D

Som ni ser blir det en lååång dag för mig imorgon, men det ena är roligare än det andra så det blir ändå en skojig dag :D
Sen på kvällen ska vi försöka styra upp en bak-kväll igen hehe :)

Nu ska jag käka kladdkaka med glass och tjöta lite med mams och sis sen blir det läggdax!
Godnatt, puss!


I skolan idag..

Kommentarer

  • linda säger:



    SVAR:

    Vad duktig av dig att sluta shoppa och spara. Antar att det är jobbigt att spara :P när man älskar att shoppa så mycket. Haha i smyg. Fan va gullig =D. Klart du klarar det. Kom igen nu! Tack va snällt sagt av dig, jag måste klara mig. :O 2011 SHITT det är snart faktiskt. HAHA. Var i USA har du tänkt och vilket collage? :D . PUSSS

    2009-09-16 | 06:43:57
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/
  • C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA säger:

    I like your way of thinking baby:)!!!



    / natascha

    2009-09-17 | 09:14:51
    Bloggadress: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: