Gona

Saturday

Kategori: Allmänt

Okej nu öppnade jag "Nytt inlägg"-fliken för en halvtimme sen och ännu inte lyckats komma med text haha, kan bero på att mamma nyss kom in med 4 säckar av mina kläder som jag glömt att jag hade, fan också! Jag var uppe till halv 4 igår och gjorde iordning hela mitt rum (ställa klockan funkade INTE) och allt var perfekt och så kommer det ääännu mera kläder som ska få plats någonstans, jooobbigt. Men nu är jag klar, donerade typ allting, pallar inte spara grejer jag ändå aldrig kommer att använda vafan.
Nu är min garderob jättefin iallafall, alla väskor ligger på rad längst upp, alla mina fina klänningar, kavajer, jeans-&skinnjackor hänger på stången och tittar man ner så är (nästan) alla mina skor radade, finfint!
Vid fönstret står massssa tjejtidningar (prenumerar på typ 4 olika haha) har till och med tagit mig tid att ställa dom i tidsorning hehe..Idag ska mamma upp med gardinerna, spegeln och tavlor ska spikas fast sen är det klart!

Nu tänkte jag ta mig ett bad, har små champange-liknande flaskor som har underbara dofter, Bubble Bath you know hehe, så goa dofter ja dör! Sålänge sen jag tog mig ett långt bad, blir alltid att man inte pallar så man tar duschen ist :p Men nu så..
Ikväll blir det antagligen fika på stan, efterlängtat! Jag behöver frisk luft och skvaller hehe :)
Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: