Gona

ÖVERLYCKLIG!

Kategori: Allmänt

Åh jag är så glad idag! Bara sådär så energin sprudlar ni vet?
Fast det har vart en jääkla tråkig skoldag måste jag säga, speciellt eftermiddagen, herregud vad webbdesing är tråkigt (även fast man lär sig en heeel del). Fast efter skolan, på klassrådet så pratade vi om väldigt mycket om vår kommande klassresa och sånt gör ju mig sådär superglad haha..Studenten o flak pratade vi lite om också. Är förrresten med i Studentkomittén iår igen, det ska bli roligt!
Och inte nog med allt detta så kom jag hem till ett brev från Vägverket, jag slet upp kyvertet och vad får jag syn på? JO, MITT KÖRKORTSTILLSTÅND!!! Åh va glad jag blev hoppade runt o kramade alla här hemma och fick mina "Grattis" hahaha sedan var ja ju tvungen och berätta det för alla mina vänner och massa "Grattis" där med hahahaha som om jag hade fått själva körkortet eller nått. Nej men det känns så jävla gött för nu kan jag börja köra nääär jag vill wuhu :D Ska boka in riskettan och klara av den såfort som möjligt bara och imon ska jag till körskolan och betala mitt körkort and then I'm on!!!



Påvägen hem skickade Itman ett mess där hon sa att hon tyckte vi bodde träffas o baka och ni tror väl inte jag tackar nej till bakning med världens roligaste människa? Hell no haha. När jag berättade om körkorttillstånden för en stunds sen så dog jag lite av hennes svar tillbaka hahahaha så himla skön.
Ja så iallafall, ikväll blir det all Itman&Gona-night med bakelser och Idol och allt vad det är!


Tänkte passa på och berätta lite om vad jag gjorde till helgen, väldigt lite hehe.
Lördag - Först blev det god mat ute och massa tjöt sen blev det en underbar myskväll. Vi var på äventyr också (HAHAHA) och så när jag kom hem nångång efter midnatt hade jag med mig en mycket speciell version av Itman, ja alltså det var ju hon fast liiiite annorlunda hahahahaha hon sov iallafall över här och det var ju allt annat än tråkigt så att säga.
Söndag - Vi vaknade upp väldigt sugna på att gå på picknick så vi textade våra vänner och alla var på så vi drog iväg och satte oss på en filt vid operan där vi tjöta en massa (såklart) och fick oss en o annan (misslyckad för min del) manikyr.







Detta var allt jag hade från helgen haha!
En bild där alla ser superflippade ut och en annan där jag och Itman dööör av skratt hehe..



PS. Svarar på kommentarer imorgon ikväll, ja, ja veeet att jag är superseg på sånt men vafan haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: