Gona

Underbar kväll med mina kära geeks :)

Kategori: Allmänt

Nu har Gona precis kommit hem. Brrr va kallt det är ute! Jaja det var en riktigt rolig kväll iallafall!
Kvällen började med att Itman kom över medans jag föna mitt hår och vi titta på TV, sedan begav vi oss till avenyn och tog långpromenader tills vi mötte upp Nina, Amir & Moner. Satte oss på Frank's och efter flera timmar av sjuka samtalsämnen och fula skratt så gick vi vidare till Nina's place där vi satt och titta på Bad Boys, eller rättade sagt DOM titta, jag satt mest och klaga på att dom var tråkiga som orkade titta på filmen igen hehe..Men det var roligt, väldigt roligt. Massa skratt. Kvällen avslutades med Mc'Donalds och en rolig resa hem (HAHA).
Nu ska jag tvätta bort sminket, krypa ner under täcket och skratta åt någon rolig film.
Sov så gott! Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: