Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Heeello peeps! Yes, I'm alive!!
Ser att många nya besökare har varit och kikat på min blogg dom senaste dagarna, det glädjer mig måste jag säga! Men en sak som e lite weird är att jag har märkt att dom dagar då jag uppdaterar minst så har jag högst läsarantal, hur kommer det sig liksom?? Hahaha lite roligt..

Jag mår iallafall dunderbra! Jag är så glad att jag bytte skola, min klass är så goooo!! Fick sån varm känsla direkt, alla kom fram o var skittrevliga och under lektiontid pratades det i mun på varan, någon brottades i ett hörn, några retades, någon gapade o skrek..Precis som jag älskar att ha det! Hahaha..Som i högstadiet, dom tre bästa åren av mitt liv (hitills) verkligen!! Alla andra sa att jag verkligen hamnat i rätt klass eftersom det är den bästa klassen i skolan och det känns ju jävligt gött..Dessutom ska klassen kanske till Berlin vid oktober/november, tääänk va skoj? Fyfan, ja hoppas det blir av..Man måste ju ändå festa i Berlin innan man dör liksom hehe..

And..bloggtorka, ja så känner jag faktist just nu haha..Men det ska nog gå över snart.
Imorgon har jag ingen skola men jag har pluggeliplugg så något ska jag iallafall sysselsätta mig med!
Nu måste jag ladda ner massa låtar och fylla i Moners ipod..gud vet hur mycket/länge han har tjatat på mig..Nyss när han skrev o ja sa att jag inte ens börjat kom han med värsta griniga smset hahahaha jag dör så roligt det är att ha makttttt muahahaha

Godnatt snyggos..Ska drömma BRAAAAAA drömmar inatt hohoho


Hahahah så jävla klockren bild..
Dessa geeks var hos mig tidigare idag, det var trrrrevligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: