Gona

Söndagsfika med babe :)

Kategori: Allmänt

Godkväll mina damer och herrar! Vad sysslar ni med? Själv tog jag precis en paus från pluggandet, suttit på sängen och pluggat i flera timmar nu..Okej nu lät det som jag fått mycket gjort men sanningen är att TV är det bästa jag vet och att ha den på medans man pluggar är ju inte direkt att rekomendera hehe..Men lite fick jag gjort iallafall!
Vi var iväg och betalade Riskettan också så det känns skönt o ha fått det gjort.
Itman messade mig precis och ville iväg och fika för hon var supersugen på paj, konstigt nog har jag varit sugen på varm choklad hela dagen. Men eftersom jag sitter i mina skönis-kläder och det verkar kallt ute så orkar jag inte riktigt, o så kom jag på att jag har massa oboy hemma och en Blåbärspaj i frysen så hon kommer strax över så gör vi vårt eget lilla café här hemma hos mig hehe..

Nu ska jag fortsätta analysera Obama-talet tills hon är här. Ha en fin kväll! Love


Itman & Jag första skoldagen i ettan haha..

Kommentarer

  • Mia säger:

    du va blond :D

    2009-09-13 | 22:23:55
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Anonym säger:

    snart rullar duuuuu där ute på göteborgs gator, onsdag broe ONSDAG..

    2009-09-14 | 00:38:36
  • GONA säger:

    SV Mia: Haha jaa, väääldigt blond..



    SV Nina: Hahahaha yeeees man snart rullar jag där, tillsammans med dig :D hahaha guud ja e så nervös inför imorgon, hoppas det går bra på din skola då kommer ja köra som en kung (not) hahahaah pusss

    2009-09-15 | 19:32:35
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: