Gona

Skrattfylld kväll

Kategori: Allmänt

Kom hem från min kära för inte sålänge sen. Kladdkakan blev en succé och jag har inte skrattat såhär mycket på länge höll jag nästan på nöja mig med men det gjorde jag ju faktist i helgen så aa..men vi skratta himla himla mycket iallafall, högt och ful, just like we like it hahaha.
Bilder får ni i detta inlägg imorgon, jag känner att jag kommer somna när som helst!
No school tomorrow så jag ska bara softa gärnet!

Jag och Itman kom fram till att vi måste skaffa jobb och tattos. Vilket vi sagt länge men nu jävlar!
Jaja, nu ska jag lägga mig! Godnatt



"Menar du Nina från Heden???" HAHAHAHAHA











Reccept på KLADDIG kladdkaka..



Dagens outfit hahahahaha



hahahaha

Sweden Inc....NOT hahahahaha

hahahaha skönaste grabbsen

BROTHER TAG-TEAM WAHAHAHAHA

"ighuu ja liknar en fjortis där"

Vi envisades med att hitta Cassies nakenbilder hahaha

Idooool

i världens mysigaste vardagsrum!

Haha so cute..min present till Itman på hennes 16årsdag..dt va tider dt hahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: