Gona

Saturday

Kategori: Allmänt

Tjenixen..haha fyfan va fult. Iallafall godmorgon/goddag/whatever :p Hur mår ni denna vackra dag?
Jag mår strååålande, är på toppenhumör och no homework, eller jo lite läxa från körskolan fick jag men det går på en kvart hehe..Iallafall, kom ut från en halvtimmes varmdusch för en stund sen så himla gött, inte orkat ta på mig ännu så jag sitter fortfarande här i min badrock, ätit frukost har jag också gjort och det var också väldigt gottigott.
Ska slänga på mig lite kläder, fixa mig och dra iväg till stan med my geeks Itman & Nina :)

Här får ni ett fåtal bilder från igår som jag haffa från Tasch's blogg..













Det var så kul igår, vi skrattade ihjäl oss och pratade i mun på varandra hela tiden haha..
Nina har förresten färgat håret ljusare och är sådär allmänt råsnygg, I like!

Vi hörs! Love

Kommentarer

  • Shabban säger:

    Fina bilder!!

    2009-09-20 | 18:22:04
  • elinalexi säger:

    Snygga bilder!

    2009-09-23 | 21:27:35
    Bloggadress: http://elinalexi.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Shabban & elinalexi: Taaack så mycket =)) puss på er!

    2009-09-27 | 21:49:04
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: