Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej snyggingar!
Hoppas allt är bra med er för allt är great med mig iallafall!
Everything went good today..Körlektionen var nervöööst och ovant att köra med en volvo men det gick väl helt okej för att ha kört "svenskt" första gången haha.
Polhemsrektorn pratade jag med för någon timme sen och han sa att mitt schema kommer bli fullspäckat och att det blir tufft men jag tror på att jag klarar det här! Det är ju viktigt att trivas också faktist..Jaja, jag ska ha möte med honom imorgon 9.30 (hejdåå sovmorgon:(..) då ska vi sätta ihop ett eventuellt schema för mig :)
Efter det kommer jag antagligen sitta i skolan och jobba med analysen fram tills 12.30 då vi har psykologi..

Nu har jag precis hjälpt till med disken, ska hoppa in i duschen, måla mina naglar, och sedan somna till psykologi-boken..Är jättetrött och känner för att sova tidigt ikväll..fast Barcelona spelar mot Inter vilket är en alldeles för intressant match för o missa, inte för att jag tittar på heeela matchen men ändå hehe..
Fyfan vad jag kommer sakna mina lediga onsdagar om jag byter till Polhem, men fyfan va skolan (OCH STUDENTEN) kommer bli roligare och trivsammare hehe :p

Nej nu säger jag godnatt mina vänner! Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: