Gona

Oh happy day

Kategori: Allmänt

Tjulahopp! Haha. Vad gör ni för något?
Själv sitter jag och skriver på en analys i väntan på att Sanet ska komma till skolan så vi kan få gjort vår projektplan :)
Jag lyckades förresten vakna imorse men det var förfärligt, jag bokstavligen släpade runt mig själv i hemmet och vem visste att det kan vara sån skillnad på vädret från 6.30 o 7.30?? Alltså det såg ut som en kaaalll vintermorgon i december när jag vakna :S ush, var verkligen inte lockande att lämna hemmet menmen I did it och mötte upp Nina och Amina i stan. Polhems rektor trodde jag skulle komma i eftermiddag så han var ej där tyvärr haha men vi prata på telefon så jag skulle lämna alla papper så ringer han upp mig i eftermiddag..nervöööst höhö.
Nej men sen hängde jag och Nina i några timmar och tjöta en massa sen joina även Moner (som för övrigt börjat i Ninas klass) det va sköjigt haha..

Aja nu ska jag jobba vidare här..Hörs ikväll!

Idag är förresten en mycket fin dag..jag vet inte varför men jag är på strålande humör! :D
Puss på alla lovers & haters där ute. PEACE


Lööve dis sooong man'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: