Gona

Myskväll

Kategori: Allmänt

Hej babes!
What's up? Här händer inte mycket, inte mycket alls! Idag blir faktist en chillkväll hemma. Känner mig helt utmattad och så får jag dessutom ont i magen :(
Men äsch det går nog över, ska käka kladdkaka senare och det brukar ju alltid hjälpa hehe..
Oh gud jag måste få ordning på mitt rum ikväll också, ska försöka sätta tid på det, alltså typ att jag har en timme på mig, annars segar jag med kläderna tills imorgon!
När jag är klar med det blir det att göra lite läxor sen ska jag jag titta på film och ha det allmänt mys här hemma.
Imorgon blir förhoppninsvis en riktigt kul dag, we will see about that :)
Hörs! Love

Kommentarer

  • sab säger:

    Haha ja, ja jag bor i Malmö! Ska dock flytta till göteborg till sommarn.



    Ja dem ska stänga outbar och öppna Cocco bar :)

    2009-09-05 | 14:51:44
    Bloggadress: http://youloveher.blogg.se/

Kommentera inlägget här: