Gona

Lovley Sunday

Kategori: Allmänt

Vaknade helt klart på rätt sida idag alltså! Även fast jag ska plugga typ hela dagen så sitter jag här med hög musik och är superglad, for no reason :)
Älskar att kunna höja musiken utan att någon ber mig sänka, går ju inte riktigt ihop när mamma också höjt (verkligen höjt) sin musik i köket hehe..Jaja jag sitter och väntar på att klockan ska bli halv för då ska jag iväg med Mirna..Hon kom på att vi inte kan gå på Riskettan (en 3½-4h lektion om alkohol&droger i trafiken som sen den 1 april 2009 blev obligatorisk att gå på för att kunna få körkort) nästa söndag eftersom det är Bajram så det får bli om två veckor istället, men nu ska vi iallafall få betalningen gjord (Vi ska inte göra Riskettan på vår egen körskola)

När jag kommer hem väntar bl.a Retorik, Matte och Rättskunskap på mig, härligt...not :)
well well nu ska jag sjunga vidare här, ha en bra dag så hörs vi senare!


sis and I in Genéva

Kommentarer

  • linda säger:

    Lika ni är :).

    svar:

    Aha, jag trodde du shoppa sönder =D. vad det kul där? :) på gina något:D. vad jobbigt att det är stressig med projektet :O . Jag går på restaurang linjen :D. just nu är det inte så jobbigt. Men snart till våren antar jag att det kommer bli jobbigtr. :( !

    lycka till med projektet. KRamaer

    2009-09-13 | 14:56:56
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: