Gona

Ja, såhär tråkigt kan man faktist också ha.

Kategori: Allmänt




Jag och lillebror har käkat pizza och sjöngt karaoke. Roligt även fast jag har huvudvääärk.
Idag hade vi Filosofi och Psykologi i skolan, 2½ timma av varje. Det ska vi ha varenda torsdag framöver. Kul som fan då jag var väldigt nöjd med dom båda ämnerna, tycker det är så grymt intressant!!

Och även fast mitt rum ser ut som ett bombnedslag så ska jag icke städa! Utan jag ska istället plugga. Har lite läxor som jag tänkte få gjort. Dessutom kliar det i fingrarna på mig för jag vill börja med projektarbetet så fort som mööööjligt. Men vi börjar nog på Onsdag wihu :D
Yeye whatevaaah man, nu ska det pluggas!
Först måste jag bara leta efter någonting gott(& nyttigt) hoho.

PS. Jag & Shabbu är numera elevrådsrepresentanter (tanter? stavas det verkligen så?) i vår klass hahaha lite roligt tycker jag då jag inte alls är så engagerad längre..när jag var liten var jag en sån där som älskade o sitta i elevrådet och njöt av varje möte men nu känns det bara typ,,"eh? ska vi på läger eller nått?" ända positiva typ haha, men otur som jag har så kommer vi säkert inte åka JUST DET HÄR ÅRET..jaja, får hålla tummarna höhö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: