Gona

Inte roligt att vara sjuk..

Kategori: Allmänt


Nu har jag knarkat färdigt mediciner mot förkylning och hosta..
Har även tagit ett varmt bad och hällt i sån där barnolja som ska vara bra vid förkylning..Druckit litervis med te och honung så nu väntar massa sömn bara så får jag hoppas på att jag blir bättre imorgon!
Så typiskt att jag ska vara sjuk på min första dag i en ny skola haha, alla kommer typ tro jag har svininfluensan eller något och inte våga prata med mig hahaha. Haha nejdå så farligt är det faktist inte :)

Hade en härlig pratstund med Itman för en stund sen, finns nog ingen som förstår mig bättre än hon hahaha så jävla skön! Jag är så lyckligt lottad som har min soulmate som min allra bästa vän :) Puss på henne..
Nej nu måste jag fan sova, mina ögon har svidit heela kvällen..Godnatt babes!
Kisses

Kommentarer

  • C I T Y C A T S - N&N säger:

    Krya på dig zemer!



    <3

    2009-09-21 | 07:46:08
    Bloggadress: http://citycats.blogg.se/
  • dea säger:

    får man leka smart? (säkert helt fel) Bisolvon? slemlösande? haha :)



    Hoppas du blir bra!

    2009-09-28 | 23:29:17
    Bloggadress: http://deajashari.blogg.se/

Kommentera inlägget här: