Gona

Happiness

Kategori: Allmänt

Hej!
Hoppas ni mår bra för det gör jag, mår mer än bra, jag mår utmärkt. Bara sådär ni vet :)
Kom hem från Mirna&Mia för en stunds sen. Det var pizza-fest och det var så himla skoj. Jag och tjejerna var där och Mia hade också bjudit över sina sjukt sköna kompisar så tillsammans blev det ju en jäkla massa skrattanfall hahaha. Precis som sist på Mias pizza-fest och som alla Mias pizza-fester antagligen kommer vara - lyckade!

Igår var gänget borta vid operan med massa filtar och varm choklad och massa gott hela kvällen, när det började bli alldeles för sent och alldeles för kallt och vi blev alldeles för kissnödiga så rörde vi oss hemåt, påvägen hem träffade vi en gammal klasskamrat som kom med hemska nyheter! Men inte så hemska att vi inte kan hitta någonting roligt i det och börja skratta hahaha..Ne gud va elak jag är. Det var faktist ganska katastrofalt men jaja vad ska man göra, gör man fel så får man ju sota för det :/

Iallafall, bilder från igår får jag vänta med tills Nina skickar, bilder från ikväll väntar vi med tills imon.
Imon ska jag drunka lite, i plugg..eftersom jag inte anser att fredagar & lördagar är till för att plugga hehe..Men först måste jag och Mirna en snabbis till en körskola i Backa och betala för Riskettan som vi ska göra om ungefär två veckor. Bokade förresten in min första körlektion, det blir nu på Onsdag wuhuuu ;D wish me luck!

Nu ska jag tvätta av mig sminket, av med kläderna och hoppa in i min varma säng! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: