Gona

Great night out..

Kategori: Allmänt

All I have to say is OH MY GOSH WHAT A NIGHT!! Hahaha fyfan vilken sjuk kväll. Roligt som fan. Liiite för mycket dricka kombinerat med annat kan ju liksom inte bli fel hahahaha..Ja dör lite när ja tänker efter på alla dumheter och kommentarer från igår.
Thank god så blir jag aldrig sådär dåligt bakis! Jag blir trött och seg (just däför jag ställde in alla dagens planer) men jag får aldrig ont eller mår illa o så, så himla skönt..Alla ja messa med imorse mådde skit och ville aldrig festa mer osv hahaha medans jag låg där i sängen och chilla och mådde underbart hehe..Sov till typ för en timme sen, nu känner jag mig lagom utvilad :)

Blev trots allt inte så sent igår, vi avslutade det hela med en myyyycket intressant vistelse på Greenwich (HAHA) och sedan tog vi taxin hem och var väl hemma nångång vid halv 4 I think. Itman sov här hos mig och väckte mig typ halv 7 eller vafan klockan nu va(!?) för att jag skulle låsa dörren haha, hon skulle till skolan, jag tyckte så synd om henne haha stackarn..

Yeeye, nu ska jag strax ner till ICA och köpa lite smått och gott för idag ska jag ligga i sängen hela dagen och plugga till filosofi-provet som vi har på fredag :)

Kvällens hitkommentarer (som jag minns): "Gona jag pallar inte dö ikväll vafan!" & "ASSÅ Palla sitta inne för nått sånt nu också!"
Detta var alltså helt allvarliga kommentarer..Låter säkert inte alls lika roligt när man inte förstår sammanhanget men det är tyvärr alldeles för hemligt hahahaha.

Ha en fin dag!

Kommentarer

  • itman säger:

    HAHAHA vem va det som sa de där

    2009-09-30 | 16:32:35
  • Mia säger:

    när jag var 17 var jag aldrig bakis 7 år senare är jag bakis efter ett glas vin hahahaha :D åldern tar ut sin rätt oroa dig inte :D

    puss puss

    2009-09-30 | 19:47:45
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: