Gona

Ett skepp kommer lastat med..

Kategori: Allmänt

..BILDER!

Lördag:






Mia & Jag vann såklart..vinner alltid..Ines gillade inte det haha..



HAHA itman!

Grymaste spel-paret ever muahahaha












Vissa bilder är lite konstiga. Men vi är konstiga så don't bother. Inga bilder på pizzorna!!! Katastrof!! Vi åt 5 pizzor iallafall, gudomliga pizzor...nu när jag tänker efter är det inte så konstigt att det inte finns bilder på pizzorna då vi var så upptagna med att proppa i oss dom..

Söndag:











Som sagt, vi är konstiga. Dessutom var vi höga på vaniljdoft så det förklarar väl dom två bilderna på oss..

Måndag:
Orkade verkligen inte uppdatera. Jag somnade kl 3 natten innan så jag var helt död när jag kom hem från skolan. Skulle gymmat men jag sov som en björn i typ 5 timmar(?) det var så jäkla skönt!!!

Idag:
Det var en fin dag :)

fast webbdesingen var så dötråkig att ja ville dö!!

Nu ska jag äta igen, mums mums..jag skulle ha gymmat idag också egentligen..mitt gymkort går ut på lördag..men jag låg hellre och vila i min sköna soffa och läste psykologi :)
Hörs snart!

PS. Bilder från fredagen får jag förhoppningsvis imon!! Nina har blivit himla seg med o skicka bilder nä

Kommentarer


Kommentera inlägget här: