Gona

Piercing?

Kategori: Allmänt

Godkväll mina damer och herrar. Hur mår ni denna afton? Jag mår bra.
Haha ne jiddrar bara, jag är lite mobbad yesyes..Sitter och planerar lite med Nina här och det är spääännande..Jag älskar planera inför roliga events, man blir så excited höhö..

Juste ja, blev ingen sista körning där..Syrran (THE klant) hade inget körkortstillstånd så det sket sig men lika bra för jag var trötttt..Vi åkte runt en massa, först var vi o fika på stan sen kom syrran och vi körde iväg till Hisingen där vi skulle köra men sen blev det istället fika igen och efteråt körde vi in till stan och åt middag på Källarkrogen. Det blev Filépasta med oxfilé, såååå otroligt gott..Ångrade att ja åt den jäkla pizzan innan ja stack fan haha..

Eftersom vi dröjde på middan så sket vi i bowlingen och kom hem istället..sen dess har jag pluggat lite smått men mest fastnat framför datorn.
Och på tal om ingenting så är jag sjukt sugen på att göra en Industrial piercing!! Tycker det är så himla snyggt, mamma tycker att det inte är "min stil" men det är just därför jag vill ha den, för den ska bryta av min stil..I love it..Jag varnade iallafall mamma att hon inte skulle behöva bli galen om jag kom hem med en sån för det kommer jag att göra hehe :)

Nej nu måste jag vidare till TVn och min Rättskunskapbok..Godnatt!


Eftersom jag glömde kameran idag så får ni en bild på just en Industrial piercing, snyggt va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: