Gona

The Weekend

Kategori: Allmänt

Fan, jag har gått och blivit sjuk! Jag hostar galet mycket och nyser stup i kvarten, det är j.o.b.b.i.g.t! Jag som så sääällan blir sjuk..Har på mig massa kläder och legat på min säng med massa filtar och druckit specialgjort te men ändå fryser jag som in i h*lvete! Fan också :(

Iallafall, igår var en riktigt rolig dag/kväll..Började med att jag gick in till stan och mötte upp Nina, vi gick runt lite på stan sen satte vi oss på ett fik och då joinade även Itman, där satt vi i några timmar tills vi stack hem till Nina en snabbis, upptäckte att Nina glömde sin nya klänning i cafét så tillbaks dit och sedan hem till mig.
Här låg vi och kolla på TV och gottade i oss chips tills Itman och Nina upptäckte att de hade lust att dansa hahaha så de gick upp och dansa medans jag satt och filma..10 minuter lång video haha, if you're lucky u might get 2 see it haha..
När dom gick iväg blev jag plötsligt otroligt trött och vid 1 skulle mina ögon precis slockna så kommer mamma in och ber mig dra ur madrassen under mig, åååh jag flippade över haha och blev självklart helt pigg..Var uppe till typ fem men ja..det var ju allt annat än tråkigt haha :p

Jaja just nu ligger ja och tittar på Daddy's Girls på MTV, älskar tjejerna, dom är så himla sköna och för att inte tala om deras skönhet! Så vaaackra :D

Now: Pictures..

Fredags (dom från min kamera denna gången)













HAHA leker lång..

Och så från igår..





Kenza hahahaha

























Skrattanfall





hahaha






Ja det blev massvis med bilder hehe men sånt gillar vi :)
Ett par videon från sommarn kommer i nästa inlägg så håll utkik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: