Gona

You're gone and I'm great

Kategori: Allmänt


(Bild tagen alldeles nyss)

Var & klippte mig hos syrran, hon var ensam i salongen idag så det va chill vi skratta och skoja på som vanligt. Pratade bl.a om USA och pojkvänner haha, kul..
Håret blev iallafall riktigt mjuuukt så det känns häärligt, det är kort som fan men det får ja leva med eftersom jag varit så elak mot mitt hår..Jag funderade starkt på att göra något nytt med mitt hår, typ färga det blont eller så men NEJ! Har redan förstört mitt hår så mycket förut, snart växer det slitna bort och så är mitt hår all natural igen så hell no att jag tänker gå paja det nu..Jag ska satsa på långt naturligt hår, då kan jag även sluta platta det för det blir det friskt och mina lockar blir fina..Nice nice. Jag har hela livet på mig att ha det blont vafan haha ja kan utstråla 'sexig' när jag blir äldre istället hahaha..
Nej nu måste jag plugga riktigt rejääält, senare blir det Mäci till middag, muuumma..Vf ska onyttig mat alltid va så jäävla gott för!?

Kommentarer

  • C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA SVARAR säger:

    BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOND!

    2009-10-13 | 21:39:52
    Bloggadress: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: