Gona

Vilken morgon!

Kategori: Allmänt

Alltså hur kan man inte kunna Göteborg efter 17 jävla år? Jag kan tydligen fortfarande inte hitta till rätt läge i Brunnsparken..dessutom är jag ingen morgonmänniska, definitivt inte. Jag gick av på centralstationen och trodde verkligen ja var på Brunnsparken, hur korkad får man lov och bli? Jag gick runt där i kylan och såg inte "Guldheden" nånstans så jag blev helt frustrerad och gick fram till några chaffisar och fråga, dom peka mot Brunns och sa "Tian går från Brunnsparken". Det var då jag insåg att jag står på Centralen hahaha..Och det värsta var ju när jag väl kom till Brunnsparken så gick jag fram och tillbaka från läge A, B, C, D och E femtioelva gånger tills jag insåg att det är läge A jag ska stå på, och när jag stått där i tio minuter fick jag en Deja vú och insåg att 'juuuuuste, det var här jag stod förra gången jag skulle dit..' VILKEN JÄKLA MORGON VA!
Jag skulle alltså till tandläkaren haha och yes, jag kom försent..

OCH Godmorgon förresten :) Mår ni bra? Inte jag..eller jo det gör jag egentligen men jag gillar inte att jag fått så lite sömn inatt och att mina ögon svider och att det är ruskigt kallt ute..Hade på mig strumpbyxor och jeans på det och linne och tunnika och stickad tröja och en tjoooockisjacka och halsduk men ändå frös jag, vaaaaafan!?

Okej nu ska jag äta mina varma mackor och dricka upp min juice (hann aldrig äta frukost), sen ska jag ta en snabb tupplur innan jag måste upp och släpa mig själv till Donnergymnasiet där jag ska sitta med Sanet och jobba på vårt projektarbete..O.R.K.A! Idag vill jag bara ligga inne och sovaaaaaaaa menmen life's a bitch so what to do? usa usa usa usa usa usa usa. hejdå

Kommentarer

  • linda säger:

    svar: ja dem är för snygga. nej dem är från have2have. kraam

    2009-10-14 | 18:32:21
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/
  • A säger:

    Du kmr ju från Albanien och älskar Zlatan. så min fråga är vem hejar du på ikväll? En korkat fråga jag vet, men undrar bara :D

    2009-10-14 | 20:49:53
  • GONA säger:

    SV A: Inte alls en korkad fråga faktist, fick den frågan ställd av mååånga haha..Jag hejade faktist på Albanien. Jag ääälskar Zlatan but u gotta stand up for your landsmän för fan hahaha :p

    2009-10-18 | 23:26:01
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: