Gona

Träning och möte..

Kategori: Allmänt

HELLO GUYS! HOW U DOIN? I'M DOIN GREAT! Känner mig fulladdad med energiiiiiii hahaha..
Kom precis ut ur duschen, var på gymmet och pressade hååårt med Mirna hahaha..alltid lika roligt att gymma med Mirna. Först sprang vi nästan till rullbanden bara för att det fanns TVn där (feeeeeeettt) sen tog det tre år för oss att förstå hur dem fungerade, sen gick vi runt och utforska och försöka hitta maskiner för mage och rumpa haha..sen HAHAHA gick Mirna in med huvudet före rakt i en vägg, herre min gud..Ni vet när väggen går neråt (typ som i en vind) aa hon bara gick rakt (helt jävla blind!?) och kaboomm krock med huvudet och med rumpan på golvet hahaha jääätteroligt..
Nu ska jag iallafall klä på mig och äta maaat, mums är SÅÅ hungrig! Senare ska vi iväg till vår gamla fritidsgård där dom ska picka up oss med bil och köra oss till ett möte där dom ska prata om nedskräningarna..Vi ska alltså typ "hjälpa" vår fritidsgård och berätta vad den betytt för oss o så..Och när dom ringde mig så valde ju dom helt rätt personer med tanke på att Funhouse (fritidsgården) var mitt o mina kompisars andra hem i typ 3 år haha..

Jaja nu kom jag på att jag måste plugga också (faaaaAAn). Hörs senare! Pusshej

Kommentarer

  • Mirna säger:

    HAHA! Nu tog du i lite va?! HAHA, jag satte mig ner INTE ramla! Funhouse, dj-rummet<3 hahaha

    2009-10-26 | 15:43:15
  • GONA säger:

    SV Mirna: Hahahahaa yeayeayea erkänn bara att du ramla vafan mir! Hahaha dj-rummet..vad hände INTE där liksom? hahaha

    2009-10-30 | 13:47:43
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: