Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Fan bloggen ville inte fungera igår kväll, gick in typ tusen gånger dt va sån jävla errorgrej haha, kunde inte ens svarat på kommentarer..Iallafall, hur mår ni då era geeks höhö ;D?
Jag mår underbart som vanligt hehe..MEN är jäävligt besviken!!! :( Ser ut som att Berlin resan flyttas från v. 45 till v.46 och då kan jag absolut inte åka för då fyller Itman & Moner år och det kan jag ju verkligen inte missa..fanfanfan, ja längtade verkligen men finns inte tillräckligt med platser för alla under v. 45....Jaja va ska man göra, en sak jag är glad över är iallafall mitt schema till vårterminennnnnnn, wooow jag kommer bli värsta storchillaren haha, så jävla slappt schema! Ni får se den ikväll :)

Igår registerarde vi vårt UF-företag också, det blir grymt! No Limits UF heter den and you will buy it cuz I say so hahaha..Nej men det är typ en kortlek med ungefär 75 kort i, den e uppdelad i Utmaningar, Frågor och 'Jag har aldrig..' Den handlar om allt från sex till sjuka grejer till aa ja vet inte vad haha..Förkröksspel helt enkelt, fast det får vi inte skriva eftersom det inte får vara relaterat till alkohol hehe så vi har typ skrivit att dom som 'har' på 'jag har aldrig' räcker upp en hand hahaha men det fattar väl alla ungdomar va dom ska gö egentligen hehe..
Iallafall, efter en lååång dag i skolan igår påvägen hem så råka Tara vara i stan så vi tog en låång fika och bokstavligen dog av skratt, hahahaha så jävla sjuk humor vi har va..shit hahah..

Nej fan nu har jag bråttom! Slutar 11.30 idag men sen ska jag iväg till syrran och klippa topparna, känner att det behövs en uppfräschning här faktist (fan va gööött det är o ha en stylist till syster va haha).

Ha en fin dag! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: