Gona

Tidsfördrift..

Kategori: Allmänt

DAGENS VILL HA: En resa till ett vaaaarmt land..
DAGENS KLÄDSEL: myspysbyxor, tshirt, morgonrock och rosa slippers.. 
DAGENS SMINK: dagkräm räknas inte va?
DAGENS FRISYR: Utsläppt och mittbena
DAGENS HÄNDELSE: Jag råkade bränna mina varma mackor i ugnen..HAHA
DAGENS LÅT: Michael Jackson - Blame It On The Boogie
DAGENS PLANER: Ligga inne och titta på massa film med familjen
DAGENS SAKNAD: Broe
DAGENS DUMMASTE: Att jag vakna så förbaskat tidigt!
DAGENS SJUKA: Att jag åt frukost för fleeeeera timmar sen men är fortfrande inte hungrig
DAGENS DROG: Musik
DAGENS ROLIGASTE: Tvn
DAGENS FAVORIT: Sängen
DAGENS KÖP: Choklad blir det alldeles strax
DAGENS GODIS: Åt några surisar förut..
DAGENS HUMÖR: Jag mår underbart =)
DAGENS ORD: "Jag orkar inte" (ok, dagens mening får det bli istället då)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: