Gona

This year's gonna be a good year

Kategori: Allmänt

Godermorgon swäääden haha..eller nått :p
Fan vilken jobbig morgon! Hade värsta underbara drömmen så ringer alarmet prick 8 gaah blev galen, och inte nog med det, precis när jag gått upp för o ta mig en dusch så ringer läkarna för och avboka min tid eftersom läkarn är sjuk, jaa men great tänkte jag då kan jag soooova..Tro ni jag kan somna då? Hell no, haha det är bland det värsta jag vet!!! Att veta att jag har sooovmorgon men ändå inte kunna sova..yeayea skitsamma satt hela morgonen och tjöta med lillebror iallafall (som fårr påssjukan eller vafan dt heter så hans käke har svullnat upp som fan och jag kan inte sluta kalla honom för jonny bravo och jay lenno muahaha) och så kom jag på vilket underbart år detta kommer bli..alltså 09/10..Här är några av alla roligheter:

Höööstlov
BERLIN
Itman & Moners 18årsdag!
Ninas 18årsdag!
Viiinterlov
Mirnas 18årsdag!
MIN 18ÅRSDAG!!!
Nyååår
Kööörkort
Piercing och eventuellt tattooooooo =))
Taras 17årsdag
Syskonens födelsedagar (som jag ÄNTLIGEN kan följa med ut på)
Massa b-days och massa partyn såklart!
Spooortlov
Ännu mera b-days och partyn!
Påååsklov
Shabbus 19årsdag!
Baleeeen
STUDENTEEEEN!!!
Barcelona(om vi inte byter destination)-resan!!
Meeeera b-days!
Sweden-around-trip!
Gimes 17årsdag!
FLYTTAR TILL LOS ANGELES!!!


Hahaha okej nu var detta en jätteslarvlig och prenimilär lista men det är grejor jag ser fram emot väääldigt mycket iallfall =))

Nej nu ska jag iväg och sola en snabbis. Gotta be tanned and fresch on friday night ;)
Sen ska jag ha dubbelkörlektion! Ska köra till biiiifrost....Wish me luck!
Byebye




En gammal klassiker som vi ääälskar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: