Gona

This it it

Kategori: Allmänt

Goddagens mina vänner. Va hääänder?
Jag har precis käkat en big underbar lunch!
Var och tränade imorse, kiiiill me..Började med ett afropower-dance pass och så stannade vi kvar på nått slags Ki core-pass eller nått, ett pass med bara fokus på mage! Det var tufft må jag säga haha..
Efter det gick jag iväg och sola en snabbis eftersom jag kände att det verkligen behövdes! Hem och ta en kalldusch och nu sitter jag här mätt & glá. Men jag får inte sitta så länge till för nu ska jag upp och klä på mig och börja göra mig iordning för jag ska bjuda med lillebror på bio! 'This is it' ska vi se såklart :) Han är så glad och har gått runt med sin MJ-tröja i flera timmar nu och frågar mig hela tiden när vi ska gå hehe..

Filmen börjar runt 4 så det blir inte så sent, hörs senare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: