Gona

Stockholm någon?

Kategori: Allmänt









Som ni ser så fick jag hem massa papper jag beställt hem hoho jag mår bra!
MEN språkresebyrån vi vill resa genom har endast kontor i Stockholm och jag vill gääärna gå på ett möte med dom och klara upp ALLTING, få svar på ALLA mina frågor. Jag är en sån där geek som skriver upp alla mina frågor på ett papper innan jag ska någonstans så att jag inte glömmer fråga något hehe..
Iallafall, jag funderar alltså på att styra upp en kort trip till Stockholm! Kanske bara över dagen eller crascha där en natt, vi får se..Men det ska bli av iallafall! Alla som e på e på, jag ska iallafall dit haha..Itman kommer ju antagligen följa med eftersom det rör henne också och jag hann knappt säga något förräns Nina sa att hon är på så ja, det ser ljust ut hehe..

Helst av allt skulle jag vilja åka 14 oktober så att jag kunde gå o kolla på Albanien-Sverige också menmen jäkla skola =P
Nej nu blir det pluggiluggi, har två kooomplicerade uppgifter i Svenska C som ska in imorgon so I have to finish that! Hörs senare, puss!

Juste ja, morbror och syrran påminde mig om att spriten i Berlin är mycket billigare än i Danmark så det verkar som jag slipper ta mig ända till Danmark för och haffa sprit till födelsedagen/nyår haha gött =))

Kommentarer

  • mirna säger:

    hahahah frågor och du :D haha

    2009-10-07 | 20:50:50
  • GONA säger:

    SV Mirna: Hahaha ellerhur, helt mobbad..

    2009-10-12 | 21:37:14
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: