Gona

I love it when you freakin' like that

Kategori: Allmänt

Fan, jag är på mitt superflum-humör haha..not good med tanke på att jag ska läsa typ hundra sidor ekonomi egentligen. ORKAR EJ! Istället för att plugga har jag sprungit runt med lillebroshan här hemma istället. Hahahaha ni vet den grejen när man faller tillbaka och någon står bakom och fångar en? Vi körde den och jag kan säga att min svanskota INTE mår bra! Jag fega ur hela tiden till sist tänkte jag "Vad är det värsta som kan hända liksom? Jag kan inte dö" och så föll ja badoffff ner på golvet hahahaha, känslan av när man har skiiitont fast samtidigt tyckte det var skiitkul ni vet? Haha en känsla jag får känna på rätt ofta.
Nu har iallafall broshan tröttnat på mig, jag ställde mig framför TVn och började sjunga rocklåtar och inte ens då fick jag uppmärksamhet, då vet jag att jag ska ge mig haha. Älskar mina bröder ändå, dom är dom jag kan va mest mig själv framför hahaha. Till och med syrran skäms jag och göra vissa sjuka grejer framför för att hon är riktigt duktigt på att mobba mig hahaha men mina bröder, dom liksom hänger alltid på och är lika knäppa som jag.

aa iallafall, var i skolan imorse, slutade typ strax innan 11, åkte in till stan och shoppade lite fina smycken och sedan var det hem o äta lunch, innan jag hann göra något mer så var det dax att dra iväg igen, körlektion. Det gick riktigt bra, han sa att det har blivit en klar förbättring verkligen. MEN det är den här jävla stressen jag har, jag märkte idag att jag ibland knappt andas! Måste verkligen lära mig att slaaaaappna av! Körde iallafall ut från garaget (wuhu) och ut på avenyns gator, sedan körde jag bort mot bifrost och guldheden och chalmers osv osv, det var skojigt för jag kände mig riktigt duktig. Måste bara jobba på att släppa rädslan, det är vid rondeller och korsningar paniken kryper fram och jag blir stressad och känner att jag måste ha håll på för mycket, men det går framåt, det gör det verkligen. Förut var jag mycket mer stressad.
När jag var hemma var det sömn sömn sömn, råkade komma i säng ganska sent igår tyvärr :p menmen snart är det lov, behöver bara ta mig igenom halva dagen imorgon sen är det äntligen dax för lov. Och på lördag verkar det som en riktigt rolig kväll väntar, precis som förra lördagen :)

På tal om på lördag. Pappa fyller år då och nu behöver jag verkligen eran hjälp! What should I get him!?
Inte parfym, inte kläder och inte mugg med gulligt tryck..(har redan kört på dessa hehe)

Så komigen nu, ge mig TIPS!
Ska iallafall köpa med mig massa tårtgrejor imorgon och baka en av mina legendariska tårtor. Jag gör dom godaste tårtorna i världen efter mamsen! Tycker jag då iallafall haha..

Nej faaan nu måste jag PLUGGA! Fast ja funderar starkt på att skippa provet imorgon, alltså JAG FATTAR INGENTING! asjöbbigt..kanske bäst och göra det på buffertdagen längre fram så jag hinner plugga på lovet? Har haft så sjukt mycket andra grejer så jag har faktist, till mitt försvar, inte hunnit plugga på Internationell ekonomi!! aaja, får se hur det blir..Pusshej

Varsågod, ett par mongobilder på mig får ni också haha..

Imorgon ska jag hämta ut två ticketssss till MJ filmen :)




Hahaha don't let it fool you, även fast jag kan se ut som en snygg rockstjärna så låter jag nog inte särskilt bra..


kill meeee...


before..


after..yeaaay va skönt det ska bli!


Update: Fick precis ett sms av Itman att hon kommer över, uuuh släng plugget i väggen hahaha :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ````````````````

    2009-10-22 | 23:33:21

Kommentera inlägget här: