Gona

Magkatarr again!?

Kategori: Allmänt

hällow boys and guuurls, wazzupppp??
Haha yes too much fritid. Idag ligger jag hemma och har oooont i magen, I think magkatarren är tillbaks!! Noooo can not happennnnnnn, jag led som aldrig förr när jag hade det sist, som förövrigt var nästan exakt för ett år sedan.
Problemet är att jag inte fattar why? Jag har varit så ostressad som det möjligtvis går att bli dom senaste månaderna?? Ångest har jag heller inte haft..aa ja vet inte, ska till läkarn på onsdag morgon och kolla upp det iallafall.
Fast jag måste erkänna att även fast det gör o n t så är jag överlycklig och sprallig. Lääääängtar såå till helgen!!
Pirrar i magen gör det också haha sikken tönt jag är..
Okej nu orkar jag inte skriva mer, ska äta min favoritmat istället! Pusshej


här får ni en över två år gammal bild på mig och shitman (HAHAHAHA ja älskar dig)

Kommentarer

  • Mia säger:

    magkatarr är inte bara stress... vad åt du innan du fick ont? och be om en remiss till röntgen (ultraljud av buken) och ge den till mig så fixar jag en tid på ultraljud så att de kan se om du har gallsten

    puss

    2009-10-06 | 20:09:49
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: