Gona

Internetkrångel!

Kategori: Allmänt

vafaaaan, internet har krånglat hela dagen! Loggas bara ut helt utan varningar och grejor haha..asirriterande! Och comhem suger! vi använder oss av router eller hur fan det stavas och nu har vi lyckats fixa så en av datorerna funkar iaf (min) så nu är det krig hemma..Broshan klagar och undrar när jag är klar medans jag försvarar mig med att jag skriver arbete "LJUG INTE JAG SÅG ATT DU VA INNE PÅ BLOGGEN" säger han då, "Men och? jag får väl förfan gå in vart jag vill, jag gör fortfarande mitt arbete ellerhur?" och med det fick jag tyst på honom..Hoppas han inte kommer och tjötar inom dom närmaste timmarna för då kommer jag sitta fett lättirriterad skrivandes på mitt jäkla arbete..Jag längtar något så fruktansvärt till imorgon..No plugg bara funniness..
Btw. bekymret jag hade igår är såklart löst! Wihu, vi tackar Shabbu för den ofcourse =)

Imorgon slutar jag vid 12, då ska jag genast hem och ladda energi genom att unna mig några timmars sömn, senare kommer tjejerna över för fixtrix och sedan ska vi ut och göra Göteborg osäkert höhö ;)

Kommentarer svarar jag förhoppningsvis på imorgon, alltså jag SUGER på sånt jag vet..men aa ja vet inte, dt är inte min grej tror jag haha..Godnatt!

 
Bjussar på två mobbade bilder på mig som jag tog för någon dag sen..

Kommentarer

  • Mia säger:

    Ska mirna också med och göra Gbg osäkert hahahaha

    puss

    2009-10-10 | 11:30:33
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • GONA säger:

    SV Mia: Hahaha nä, hon kunde ej hitta legg:P puss

    2009-10-12 | 21:40:02
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: