Gona

I love you and I will always be there for you..

Kategori: Allmänt

Jag har inte bloggat för att allt inte riktigt varit som det ska. Har mått skit sen i onsdagskväll så bloggen har vart the last thing on my mind..Men vi får inte glömma att detta är Gona, även fast jag kan vara jävligt känslig när det gäller mina nära och kära så är jag ändå en väldigt positiv människa. Jag försöker tänka så positivt som möjligt och jag vet att allt kommer att ordna sig. Det gör ont, det är en känsla som ingen bodde behöva känna och som jag lätt kan säga är den absolut värsta känslan jag någonsin känt men that's life, what doesn't kill you only makes you stronger, right?

Var iallafall med flickorna idag och det var himla skönt och få tankarna på annat, tack för att ni finns!
Längtar till imon också, ååh :)

Jag kommer inte berätta för er vad det är som har hänt, lite privatliv får man ändå ha, men jag vill bara att ni ska veta att jag lever och jag läser era fina kommentarer. Tack, ni är bäst!

Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon och fixa en sak..Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: