Gona

Grattis Pappa!

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN LOV! Fyfan va skönt! Ska verkligen njuuuta av det här lovet alltså!! Damn :)
 
Såå, hur mår ni då? Själv mår jag väldigt bra! Sitter med badrock och handduk i håret och ska strax börja föna det. Sen ska jag baka min goaa tårta!

STORT GRATTIS TILL MIN KÄRA PAPPA! Du ser bara yngre ut med åren daddy ;) Hahaha..
Iallafall, igår var det meningen (bestämde jag helt själv) att vi skulle fira pappas födelsedag (efter tolv då nångång) eftersom jag inte är hemma ikväll, så jag bangade alla andra planer och skulle vara hemma med familjen. Men när klockan blev runt 8 och jag såg att halva familjen inte va hemma och ingen var in the mood att fira haha så messade jag runt till girlsen och vi bestämde oss för och dra o fika eller nått. Men Nina var ensam hemma och pallade ej så vi placerade våra sexiga rumpor i hennes soffor istället och kollade på Idol. To be honest så blev jag "tagen med vinden" den här gången, inte för att jag tyckte att de var sååå bra utan för Shabbu är galen i Eddie och då blir man ju sånhär att man vill att han ska klara sig för hennes skull, så aa..det var ganska spännande haha..Målade naglar och åt massa gott gjorde vi också förstås.
Vägen hem var allt annat än tråkig måste jag också säga hahahaha..

Nej nu ska jag som sagt föna håret och byta om and then it's time for cakee, syrran slutar runt 3 så det får bli att sjunga&fira den då nångång :)


Bjuder på en gaaammal bild på pappsen & mig

Kommentarer

  • Shabb säger:

    Hahahah EDDIE!!! <33333 MY LOVE.. EDDIIIEEE OOO EDDIIEE hahahahahah roligt



    skoj..

    2009-10-24 | 15:47:22

Kommentera inlägget här: