Gona

Grattis grattis grattis!

Kategori: Allmänt

Grattis till världens bäste Zlatan som fyller 28 år idag!!
Har som en slags "tradition" att alltid blogga om babys födelsedagar, vare sig det vart på playahead, nattstad eller här haha..


Alltså, huuuur söt får man lov att bli?



Får passa på att gratulera Vedran också, en gammal vän som hade turen att föddas samma datum som Kungen himself haha..Grattis grattiiiiis veddo ditt sjuke fan på 18årsdagen :)


Inte världens mest smickrande bild haha men den får duga för det var det enda jag hitta på oss två som inte var helt katastrofal haha..(Notera 2007!)
Här gissar jag på att han försöker tvinga mig till någonting som jag desperat försöker att slippa hahaha minnen minnen..=)

Nej nu ska jag sova PÅRIKTIGT! Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: