Gona

Grattis bloggen!

Kategori: Allmänt

Idag är det 1 oktober och bloggen fyller 1 år! Wuhu hahaha..Nä men shit va tiden går snabbt ändå, redan gått ett år, när jag tittar tillbaks på gamla inlägg så skäms jag nästan för hur dåligt jag skrev ibland haha! Jag var ju trots allt "bara" 16 höhö ;p
Nej men här kommer mitt allra första inlägg iallafall:

2008-10-01 @ 18.45
Hejs svejs!

Försökt börjat blogga ett bra tag nu men har aldrig riktigt orkat eller haft lust, men nu bestämde vi oss för att sätta igång, en kompis och jag :) för jag älskar ju att skriva och att ibland få skriva av sig är ju inte helt fel!
Mamma & syrran tycker iaf att ja skulle starta en blogg eftersom jag har så mkt åsikter om allting och för att jag tjötar så mkt haha..får se hur dt går dåå :D

Puss!





Här får ni två bilder på mig från oktober förra året också..Ser ni någon förändring?
Jag var himla brun då jämnfört med nu iallafall, jag måste nog sola hehe..

Kommentarer

  • R&B säger:

    vi kör igång med något nytt!

    Varje vecka lottar vi ut en blogg som "veckans blogg" och varje vecka med en ny kategori.

    t.ex veckans tråkigaste blogg, roligaste, mest provocerande osv.

    Denna veckan kör vi med VECKANS MEST KAXIGA BLOGG. Alltså en bloggare med kaxig attityd som vågar stå för vad han/hon säger ;)



    2009-10-01 | 23:11:20
    Bloggadress: http://fnuskarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: