Gona

Pictures

Kategori: Allmänt

Upptäckte att jag hade en massa bilder på datorn från en "lång"-helg för några veckor sen som jag glömt att ladda upp! Så här varsågod: Torsdag, Fredag & Lördag..









Vi var ute på en italiensk restaurang/pub och firade Fatma som fyllde 18 :)





















Vi hälsade på vår vän Leonel's cafe där vi blev bjudna på hans special-made-for-us-varm choklá som var riktigt goaa! Ett gäng sköna snubbar sjöng kärlekslåtar för oss och senare kom även Amir & Cun och joinade oss, det blev timmars av tjöt om allt och inget o när det var dax och stängde fick grabbarna hjälpa till medans jag och Itman satt och tog kort o skrattade åt dom hahaha..























Alla hade tråkigt så vi samlades och tog en (skitroligt) fika på stan, när det började bli alldeles för kallt så promenerade vi längst avenyn hem till Nina där det började med att jag och Amir satt och skratta ihjäl oss åt youtube-klipp medans dom andra titta på Bad boys men sedan fastna även Amir för filmen då satt jag och var bara allmänt störande genom att inte hålla käft hahaha. Avslutade kvällen med nattkäk på Mäci ofcourse :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: