Gona

Me, myself and I

Kategori: Allmänt

Ibland behöver man bara få ut allting, gråta för att få ut alla känslor..Även fast jag vet att jag kan prata om allt med mina vänner så väljer jag att hålla vissa saker för mig själv, jag är inte en sån person som alltid kan prata om mina känslor även fast jag kan vara en ganska känslig person. Men jag skrattar hellre än o visa min sorg, jag hjälper hellre till och lösa andras problem än och handskas med mina egna och det är så jag väljer att leva. Jag trivs bra såhär men ibland kan det bli alldeles för mycket känslor som virrar runt och då behöver man faktist få ut allting. Igår hade jag en sådan kväll så idag mår jag bra.
Jag är så tacksam, även fast jag kanske är dålig på att visa det så är jag otroligt tacksam över allt jag har. Jag har en underbar familj som stöttar mig igenom allt, jag har mina vänner som alltid finns där för mig och så har jag andra som står mig nära och som jag håller kärt. Jag bor hemma och behöver inte betala för någonting, går i en av göteborgs bästa skolor och så jag har min dröm i USA som bara väntar på mig och som ingen hindrar mig från att nå. Jag har alla möjligheter till ett perfekt liv och jag är så glad för det.
Även om man är lycklig kan man ha sina dåliga dagar, men det är dom dåliga dagarna som får oss att uppskatta dom bra. Tänk på det!

Och även fast vi går igenom svåra tider nu så gör vi det tillsammans, i slutändan blir vi starkare och mer erfarna.
Jag älskar er, ni vet vilka ni är. Tack för att ni gör varje dag till någonting speciellt :)

Bjussar på några ego-pics som jag tog i skrivandets stund också :p






Vill också säga att jag växt så himla mycket som person under det senaste halvåret..Jag blir galen på mig själv hur jag kunde vara så ledsen över så obetydliga grejer. Hur jag kunde vara så naiv och dum helt enkelt! Jag har kommit till en punkt där jag bara ser min framtid, jag lever inte för stunden längre och jag tänker inte "skitsamma" utan jag följer mitt hjärta. Jag har aldrig låtit någon trampa ner mig men nu är jag ännu hårdare med det, ingen utomstående är värd att jag ska må dåligt över!
När det gäller allt från familj, vänner och kärlek så tänker jag framtid och långsiktigt, jag ser ingen anledning till varför man ska slösa sin tid och varför man ska såra någon genom att välja någon annan före? Nej jag är glad att vissa grejer har hänt under den senaste tiden som har öppnat upp mina ögon och som fått mig att inse så mycket grejer här i livet.

Och nu ska Gona käka middag sedan återgå till plugget! Hörs senare, puss!

Kommentarer

  • .. säger:

    grym e du tjejen!

    2009-10-21 | 17:59:11
  • GONA säger:

    SV Anonym: Tusen tack!

    2009-10-24 | 13:08:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: