Gona

Smile

Kategori: Allmänt

Hallå x 2000 två..haha jaaa, ja vet att jag är barnslig. Iallafall hur mår ni? Jag mår både underbart och dåligt haha..Underbart för att livet är härligt och dåligt för att jag har ångest eftersom jag råkade sova bort hela dagen fastän jag bodde ha pluggat..faaaan. Prov på fredag också, Internationell ekonomi (blääää) och så ska svenskan in under veckan och så har vi läxa i Rättskunskap till på fredag och så har jag Filosofi-prov under lovet, och så har jag stor-tenta på måndagen efter lovet i Rättskunskap och så har jag Psykologi-prov på fredagen och sen kommer bara mer o mer o meeeeeer. ORKAR EJ. Vill ha juuullov så jag kan bli 18 och ha en superduper rolig födelsedag och ta körkort och bara ha skola 3 gånger i veckan och njuuuuuta av att sommaren närmar sig o lalaalal
Haha fan, flum idag igen..I should go to sleep really men jag känner mig riktigt hungrig så jag ska äta baguette istället, mums på deeet. Syrrans boyfriend fyller förresten år idag, grattis grattis grattis! Han fick en feeeeet vinterjacka av syrran, SÅ jävla snygg! Så roligt och ge bort presenter till någon man älskar och se hur överlyckliga dom blir haha it's so cute..aa iallafall alla sitter och tjötar på i köket. Pappa är förresten här! Glömt och berätta :D kära pappa..Tur att han kom hit för eftersom jag inte ska åka ner på vinterlovet så skulle det ju ta ett tag tills vi skulle få ses igen..

Nej nu får det räckaa..Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: