Gona

Bajs

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeeej peeps. Hur mår ni idag? Jag mår faktist riktigt bra..Imorse fick vi reda på att allt verkar lösa sig angående det jag mått dåligt över och igår hade jag en helt underbar kväll, det var riktigt riktigt mysigt! Filmkväll med skönaste peepsen, hahaha vi skrattade från att vi kom dit tills att vi gick hem. Sen när vi var hemma runt två nångång så sov Tara också här så vi va uppe till typ 4 och tjöta tills vi decka och var uppe ur sängen typ 3, haha låg och tjöta hela morgonen också såklart hehe..Nu är vi iallafall uppe, påklädda och fixade och ska strax in till stan och fikaa =)

Jag har blivit så dålig med kameran, pallar aldrig ta kort så det blir ganska bildlösa dagar I know hehe..
Ni kan få några random bilder jag och Tara tog alldeles nyss istället..





Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: